Service
Uw waterzaken regelt u makkelijk zelf!
Rekening
Hebt u nog vragen?
Bellen
U kunt ons vandaag bellen tot 17.00 uur. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.
Social media
Stel uw vraag via Facebook of X.
Chatten
Onze digitale assistent Berry staat voor u klaar! Kan Berry uw vraag niet beantwoorden? Dan kunt u chatten met één van onze collega's.
Veelgestelde vragen van andere klanten
Hoe kan ik mijn aanslag in termijnen betalen?
In termijnen betalen kan met een automatische incasso. Handig, want zo betaalt u altijd op tijd. Regel het direct via Mijn Waternet.
Mijn aanslag waterschapsbelasting klopt niet. Wat kan ik doen?
Denkt u dat uw aanslag waterschapsbelasting niet klopt? Bijvoorbeeld omdat de WOZ-waarde of het aantal bewoners niet klopt? Lees hier wat u kunt doen.
Waar vind ik mijn klantnummer?
U vindt uw klantnummer op Mijn Waternet, op uw drinkwaterrekening of in de omschrijving van uw bankafschrift.
Ik ben verhuisd. Hoe kan ik me aanmelden bij Waternet?
U kunt zich online aanmelden voor drinkwater van Waternet. Voor waterschapsbelasting hoeft u niets aan ons door te geven. De gemeente geeft uw verhuizing aan ons door.
Ik heb mijn rekening betaald, maar krijg toch een herinnering.
Hebt u al betaald? Dan hoeft u niets te doen. Bekijk uw rekening en betaling op Mijn Waternet.