Ik ben niet tevreden over de behandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?
Bent u niet tevreden over onze behandeling van uw klacht? Dat vinden we natuurlijk jammer om te horen. We horen graag waarom u niet tevreden bent. En hoe we u misschien toch nog kunnen helpen. Wilt u uw klacht ergens anders kwijt? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman van Amsterdam of de Nationale ombudsman.
Via ons klachtenformulier horen we graag waarom u niet tevreden bent. En hoe we u misschien toch nog kunnen helpen.
Wilt u uw klacht ergens anders kwijt?
Neem contact op met de Ombudsman van Amsterdam (U verlaat deze site) over:
- uw levering, aansluiting of rekening van drinkwater
- (de aanleg van) het riool
- het beheer van grondwater
Neem contact op met de Nationale ombudsman (U verlaat deze site)over:
- waterschapsbelasting
- het beheer van oppervlaktewater (grachten, rivieren, sloten en meren)
- het beheer en onderhoud van dijken, sluizen en bruggen