Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Ik ben niet tevreden over de behandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden over onze behandeling van uw klacht? Dat vinden we natuurlijk jammer om te horen. We horen graag waarom u niet tevreden bent. En hoe we u misschien toch nog kunnen helpen. Wilt u uw klacht ergens anders kwijt? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman van Amsterdam of de Nationale ombudsman.

Via ons klachtenformulier horen we graag waarom u niet tevreden bent. En hoe we u misschien toch nog kunnen helpen.

Wilt u uw klacht ergens anders kwijt?

Neem contact op met de Ombudsman van Amsterdam (U verlaat deze site) over:

  • uw levering, aansluiting of rekening van drinkwater
  • (de aanleg van) het riool
  • het beheer van grondwater

Neem contact op met de Nationale ombudsman (U verlaat deze site)over:

  • waterschapsbelasting 
  • het beheer van oppervlaktewater (grachten, rivieren, sloten en meren)
  • het beheer en onderhoud van dijken, sluizen en bruggen
Berrybot Berry, de digitale assistent