Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Door een storing bij Vodafone is onze meldkamer momenteel alleen bereikbaar via 020-6082992. Excuses voor het ongemak.

Drinkwater te laat betaald

Bent u te laat met betalen van uw rekening voor drinkwater? Dat kan natuurlijk gebeuren. Lees wat u kunt doen om extra kosten te voorkomen.

Betaal uw rekening binnen 14 dagen. Het kan hier gaan om de termijnrekening of de jaarafrekening. Betalen kan makkelijk via Mijn Waternet. Log hier in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Tip: betaal via automatisch incasso. Dit regelt u zelf via Mijn Waternet. Handig, want u betaalt altijd op tijd!

Ga naar Mijn Waternet

Vergeet u de rekening te betalen? Dan krijgt u een herinnering. Hier zitten geen extra kosten bij. Betaal de herinnering binnen 15 dagen.

Aanmaning

Betaalt u de herinnering niet op tijd? Dan krijgt u een aanmaning en moet u 10 euro aan incassokosten betalen.

Incassobureau

Betaalt u de aanmaning niet op tijd? Dan sturen we uw rekening naar een incassobureau. U moet dan weer 10 euro extra betalen. U betaalt dan in totaal 20 euro extra.

Vragen?

Hebt u een vraag over uw rekening? Of denkt u dat er iets niet klopt? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag!

Berrybot Berry, de digitale assistent