Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Help ons verbeteren

Wilt u ons helpen om onze dienstverlening beter te maken? Deel dan uw mening. Zo zorgen we samen voor een goede service.

Doe mee met ons klantenpanel

Wilt u vaker uw mening geven? Word dan lid van het klantenpanel van Waternet.

  • U krijgt af en toe een korte vragenlijst per e-mail.
  • We doen ook onderzoeken op ons kantoor. U beslist zelf of u meedoet. U krijgt een kleine beloning voor uw deelname.
Lees meer en meld u aan
Lees meer en meld u aan

Hebt u een klacht?

Er kan altijd iets misgaan. Bent u ergens niet tevreden over? Laat het ons dan weten. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Klacht indienen
Klacht indienen

Wat doen wij met uw feedback?

Met uw tips, opmerkingen en klachten verbeteren wij onze website en dienstverlening. Ook kijken we naar de reacties van bezoekers op onze website.

Vraag en antwoord

Ik ben niet tevreden over de behandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden over onze behandeling van uw klacht? Dat vinden we natuurlijk jammer om te horen. We horen graag waarom u niet tevreden bent. En hoe we u misschien toch nog kunnen helpen. Wilt u uw klacht ergens anders kwijt? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman van Amsterdam of de Nationale ombudsman.

Lees meer

Welke klachten behandelen wij niet?

In sommige gevallen kunnen we uw klacht niet behandelen. Bekijk welke situaties dit zijn.
Lees meer
Berrybot Berry, de digitale assistent