Rekeningnummer aanpassen
Uw rekeningnummer past u aan op Mijn Waternet. Log in voor drinkwater of waterschapsbelasting.
- Klant voor drinkwater en waterschapsbelasting? Pas dan voor allebei apart uw gegevens aan.
U past veel gegevens zelf makkelijk en snel online aan. Lukt het niet? Dan staat onze klantenservice voor u klaar.
Uw rekeningnummer past u aan op Mijn Waternet. Log in voor drinkwater of waterschapsbelasting.
U kunt uw e-mailadres online aanpassen. Ga naar Mijn Waternet en log in voor drinkwater of waterschapsbelasting.
U kunt uw telefoonnummer online aanpassen. Ga naar Mijn Waternet en log in voor drinkwater of waterschapsbelasting.
Voor de waterschapsbelasting hoeft u een overlijden niet door te geven. Voor drinkwater hebt u 3 keuzes.
Wilt u de rekening voor drinkwater op een andere naam zetten? Dan hoeft de nieuwe klant zich alleen aan te melden.
Wilt u uw rekening per e-mail of per post? Dat past u zelf aan op Mijn Waternet.
Uw termijnbedrag voor drinkwater verhogen of verlagen? Dat kan als u een watermeter hebt. Uw termijnbedrag voor drinkwater past u aan in Mijn Waternet.
Termijnbedrag aanpassenAls nieuwe klant van Waternet krijgt u automatisch een account voor uw drinkwater. Hebt u geen account? Dan kunt u een account aanvragen bij onze klantenservice.
Bent u uw wachtwoord voor drinkwater vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. U krijgt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen. Hierna kunt u meteen weer inloggen.
Onze klantenservice is gesloten. Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.
Stel uw vraag via Facebook of X. We antwoorden binnen 1 werkdag.