Wilt u uw termijnbedrag voor drinkwater verhogen of verlagen? Zo voorkomt u dat u later misschien moet bijbetalen. U mag het bedrag ook verlagen. U kunt uw termijnbedrag alleen aanpassen als u een watermeter hebt.
- Uw termijnbedrag voor drinkwater past u aan in Mijn Waternet;
- Uw nieuwe bedrag gaat in na uw volgende rekening;
- Bij uw jaarafrekening krijgt u vanzelf een nieuw termijnbedrag.
Hebt u nog vragen?
Bellen
Onze klantenservice is gesloten. Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.
0900 9394
(U verlaat deze site)
normale belkosten
+31 889 39 4000
(U verlaat deze site)
vanuit het buitenland of als 0900 niet kan
Social media
Stel uw vraag via Facebook of X. We antwoorden binnen 1 werkdag.
Reactie binnen 1 werkdag