Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Inloggen in Mijn Waternet

Bent u eerder ingelogd geweest bij Mijn Waternet, maar lukt inloggen u niet meer? Bekijk onze hulp bij inloggen, zodat u snel verder kunt.

Log in op Mijn Waternet met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Als inloggen niet lukt

Lukt het u niet om in te loggen? Dat is natuurlijk vervelend. Bekijk onze oplossingen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. U krijgt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen. Hierna kunt u meteen weer inloggen.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Mijn account is 1 uur geblokkeerd

Als u 3 keer een fout wachtwoord invoert, wordt uw account 1 uur geblokkeerd. Vraag nu een nieuw wachtwoord aan. Let op! Is uw account geblokkeerd? Ook als u een nieuw wachtwoord aanvraagt, blijft uw account geblokkeerd. U kunt pas na een uur inloggen met uw nieuwe wachtwoord.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Ik kan niet inloggen met mijn e-mailadres


Misschien probeert u in te loggen met een verkeerd e-mailadres? Bijvoorbeeld omdat u uw account gemaakt hebt met een oud e-mailadres. Geef uw nieuwe e-mailadres door via onze klantenservice.

Hebt u een nieuw e-mailadres en kunt u daarom niet inloggen bij Mijn Waternet voor drinkwater?

Oplossingen als u een nieuw e-mailadres hebt

Tip: krijgt u uw rekening voor drinkwater per e-mail? Probeer dan in te loggen met het e-mailadres waarop u de rekening krijgt.

Ik krijg een foutmelding

Krijgt u een foutmelding of een foutcode? Dan is er een technisch probleem met de website. Vaak duurt dit niet lang, dus probeer het na een paar minuten nog een keer. Lukt het nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Als inloggen nog steeds niet lukt

Lukt het u nog steeds niet om in te loggen? Vraag dan onze klantenservice om hulp. 

Veelgestelde vragen over inloggen

Vraag meteen een nieuw wachtwoord aan. U krijgt dan een e-mail waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Hebt u een nieuw e-mailadres en kunt u daarom niet inloggen bij Mijn Waternet voor drinkwater? Bekijk wat u kunt doen.

Lees meer

Als nieuwe klant van Waternet krijgt u automatisch een account voor uw drinkwater. Hebt u geen account? Dan kunt u online een account aanvragen. 

Lees meer
Berrybot Berry, de digitale assistent