
Inloggen in Mijn Waternet
Bent u eerder ingelogd geweest bij Mijn Waternet, maar lukt inloggen u niet meer? Bekijk onze hulp bij inloggen, zodat u snel verder kunt.
Log in op Mijn Waternet met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Als inloggen niet lukt
Lukt het u niet om in te loggen? Dat is natuurlijk vervelend. Bekijk onze oplossingen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. U krijgt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen. Hierna kunt u meteen weer inloggen.
Mijn account is 1 uur geblokkeerd
Als u 3 keer een fout wachtwoord invoert, wordt uw account 1 uur geblokkeerd. Vraag nu een nieuw wachtwoord aan. Let op! Is uw account geblokkeerd? Ook als u een nieuw wachtwoord aanvraagt, blijft uw account geblokkeerd. U kunt pas na een uur inloggen met uw nieuwe wachtwoord.
Ik kan niet inloggen met mijn e-mailadres
Misschien probeert u in te loggen met een verkeerd e-mailadres? Bijvoorbeeld omdat u uw account gemaakt hebt met een oud e-mailadres. Geef uw nieuwe e-mailadres door via onze klantenservice.
Hebt u een nieuw e-mailadres en kunt u daarom niet inloggen bij Mijn Waternet voor drinkwater?
Oplossingen als u een nieuw e-mailadres hebt
Tip: krijgt u uw rekening voor drinkwater per e-mail? Probeer dan in te loggen met het e-mailadres waarop u de rekening krijgt.
Ik krijg een foutmelding
Krijgt u een foutmelding of een foutcode? Dan is er een technisch probleem met de website. Vaak duurt dit niet lang, dus probeer het na een paar minuten nog een keer. Lukt het nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als inloggen nog steeds niet lukt
Lukt het u nog steeds niet om in te loggen? Vraag onze klantenservice om hulp. Ook vragen wij om uw probleem via onderstaande link te melden. Zo kunnen wij fouten opsporen en onze website verbeteren.
Veelgestelde vragen over inloggen
Hoe pas ik mijn wachtwoord aan?
Wilt u een nieuw wachtwoord aanvragen voor Mijn Waternet voor drinkwater? Vraag een nieuw wachtwoord aan. Voor Mijn Waternet voor belastingen hebt u geen wachtwoord nodig, alleen DigiD.
Ik ben het wachtwoord van Mijn Waternet voor drinkwater vergeten
Vraag meteen een nieuw wachtwoord aan. U krijgt dan een e-mail waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Ik heb een nieuw e-mailadres en kan niet inloggen. Wat nu?
Hebt u een nieuw e-mailadres en kunt u daarom niet inloggen bij Mijn Waternet voor drinkwater?