Ik weet niet of ik een account heb voor Mijn Waternet. Wat nu?
Weet u niet of u een account hebt om in te loggen in Mijn Waternet voor drinkwater? Bekijk hoe u erachter komt of u een account hebt en wat u kunt doen.
Als u zich aanmeldt als klant van Waternet krijgt u automatisch een account. We sturen u een e-mail met daarin een wachtwoord. Hiermee kunt u inloggen in Mijn Waternet om uw drinkwaterzaken te regelen. Hebt u deze mail niet meer? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Daarmee kunt u inloggen in Mijn Waternet.
Krijgt u binnen 10 minuten geen e-mail om uw wachtwoord te veranderen? En zit er geen mail in uw spambox? Dat kan hierdoor komen:
- U hebt nog geen account voor Mijn Waternet. Maak nu een account aan.
- U bent niet aangemeld voor drinkwater bij Waternet. Meld u aan voor drinkwater.
- U bent klant bij een ander waterbedrijf. Bekijk wat uw waterbedrijf is. (U verlaat deze site)
- Uw account staat op het e-mailadres van uw partner of huisgenoot. Dan kunt u geen account aanmaken. Uw partner of huisgenoot wel. U kunt de drinkwaterrekening wel op uw naam zetten. Dan maken we een account voor u aan.
Problemen met inloggen?
Hebt u wel een account, maar kunt u niet inloggen? Bekijk dan meer informatie over inloggen.
Lukt het niet?
Heeft dit niet geholpen? Vraag dan onze klantenservice om hulp. We helpen u graag verder.