Ik heb een nieuw e-mailadres en kan niet inloggen. Wat nu?
Hebt u een nieuw e-mailadres en kunt u daarom niet inloggen bij Mijn Waternet voor drinkwater? Bekijk wat u kunt doen.
Ik kan inloggen met mijn oude e-mailadres
Log in met uw oude e-mailadres en wachtwoord. Lukt dat? Pas dan uw e-mailadres aan in Mijn Waternet. Dan kunt u de volgende keer met uw nieuwe e-mailadres inloggen in Mijn Waternet.
Zo past u uw e-mailadres voor drinkwater aan
- Ga naar Mijn Waternet en kies Inloggen voor Drinkwater.
- Log in met uw oude e-mailadres en wachtwoord.
- Ga naar ‘Logingegevens’ en klik op ‘aanpassen’
- Nu kunt u uw e-mailadres aanpassen. Vergeet niet op ‘wijzigingen opslaan’ te klikken.
Log in en pas uw e-mailadres aan
Ik kan niet inloggen met mijn oude e-mailadres
Bekijk wat u kunt doen als u niet kunt inloggen met uw oude e-mailadres.
Ik kan in de mailbox van mijn oude e-mailadres
Hebt u een nieuw e-mailadres, maa kunt u nog in de mailbox van uw oude e-mailadres? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U kunt dan inloggen met uw oude e-mailadres en daarna uw e-mailadres aanpassen. Dat doet u zo:
- Vraag een nieuw wachtwoord aan en vul hierbij uw oude e-mailadres in.
- Ga naar de mailbox van uw oude e-mailadres.
- Stel een nieuw wachtwoord in.
- Ga naar Mijn Waternet en kies Inloggen voor Drinkwater.
- Log in met uw oude e-mailadres en wachtwoord.
- Ga naar ‘Logingegevens’ en klik op ‘aanpassen’.
- Nu kunt u uw e-mailadres aanpassen. Vergeet niet op ‘wijzigingen opslaan’ te klikken.
- Nu kunt u inloggen met uw nieuwe e-mailadres
Log in en pas uw e-mailadres aan
Ik kan niet in de mailbox van mijn oude e-mailadres
Kunt u niet inloggen met uw oude e-mailadres? En kunt u niet in uw oude mailbox? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen u verder helpen.