Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Door een storing bij Vodafone is onze meldkamer momenteel alleen bereikbaar via 020-6082992. Excuses voor het ongemak.

Waarom krijg ik een aanslag voor een oud jaar?

Alle informatie op uw aanslag moet kloppen. Soms duurt het langer om alle nodige informatie te verzamelen. Daarom hebt u de aanslag later gekregen.

Voor het maken van uw aanslag hebben we de juiste gegevens nodig. Deze gegevens komen bijvoorbeeld uit de Basisregistratie Personen (U verlaat deze site) of het Kadaster (U verlaat deze site). Soms worden deze gegevens pas na het kalenderjaar bekend. In dat geval krijgt u de aanslag dus in het volgende kalenderjaar.

Bekijk de details van uw aanslag via Mijn Waternet. U logt hiervoor eerst in met uw DigiD.

Meer vraag en antwoord

Denkt u dat uw aanslag waterschapsbelasting niet klopt? Lees wat u kunt doen.

Meer over uw aanslag

Hebt u tegelijk meerdere aanslagen waterschapsbelasting gekregen? Of heel kort na elkaar? Dat kan. Sommige aanslagen waterschapsbelasting uit eerdere jaren sturen we pas dit jaar.

Meer over aanslagen voor meerdere jaren
Bekijk alle veelgestelde vragen
Berrybot Berry, de digitale assistent