Ik kan niet inloggen bij Mijn Waternet
Lukt inloggen bij Mijn Waternet niet? Dat is natuurlijk vervelend. Bekijk onze oplossingen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. U krijgt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen. Hierna kunt u meteen weer inloggen.
Ik kan niet inloggen met mijn e-mailadres
Misschien probeert u in te loggen met een verkeerd e-mailadres? Bijvoorbeeld omdat u uw account gemaakt hebt met een oud e-mailadres. Geef uw nieuwe e-mailadres door via onze klantenservice.
Hebt u een nieuw e-mailadres en kunt u daarom niet inloggen bij Mijn Waternet voor drinkwater?
Oplossingen als u een nieuw e-mailadres hebt
Ik krijg een foutmelding
Krijgt u een foutmelding of een foutcode? Dan is er een technisch probleem met de website. Vaak duurt dit niet lang. Probeer het na een paar minuten nog een keer. Lukt het nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Inloggen niet altijd nodig
Wist u dat inloggen niet altijd nodig is? Voor deze zaken hoeft u niet in te loggen:
Lukt het niet?
Kunt u nog steeds niet inloggen? Dan helpen we u graag verder. Neem contact op met onze klantenservice.