Hoe maak ik een account aan?
Als nieuwe klant van Waternet krijgt u automatisch een account voor uw drinkwater. Hebt u geen account? Dan kunt u online een account aanvragen.
Met een account kunt u inloggen bij Mijn Waternet voor drinkwater. Hier bekijkt en betaalt u uw rekeningen voor drinkwater. Ook kunt u uw gegevens aanpassen. Voor waterschapsbelasting hebt u geen account nodig. In plaats daarvan logt u in met uw DigiD.
Hebt u geen account voor uw drinkwater?
Dit kan komen door 3 redenen:
1. U hebt zich misschien nog niet aangemeld voor drinkwater. Meld u nu aan voor drinkwater. Dan maken we automatisch een account voor u aan.
2. Staat het contact op naam van uw partner of huisgenoot? Dan kunt u geen account aanmaken. Uw partner of huisgenoot wel. U kunt ook de drinkwaterrekening op uw naam zetten. We maken dan automatisch een account voor u aan.
3. Bent u een zakelijke klant? Dan klopt het dat u geen account heeft. Wel kunt u online uw waterzaken regelen via waternet.nl/zakelijk.
Vraag een account aan
Hebt u zich aangemeld voor drinkwater? En staat het contract op uw naam? Dan kunt u een zelf online een account aanvragen.
Hebt u wel een account, maar lukt inloggen niet?
Dat is natuurlijk vervelend. Misschien bent u uw wachtwoord vergeten. Of krijgt u een foutmelding. Bekijk onze oplossingen.
Heeft dit niet geholpen? Vraag dan onze klantenservice om hulp.