Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Door een storing bij Vodafone is onze meldkamer momenteel alleen bereikbaar via 020-6082992. Excuses voor het ongemak.

Ik kan mijn jaarlijkse meterstand niet doorgeven want ik ben op vakantie.

Bent u op vakantie? En kunt u daarom uw jaarlijkse meterstand niet op tijd doorgeven? Dan schatten wij uw waterverbruik. 

We sturen u 1 keer per jaar een uitnodiging om uw meterstand door te geven. Deze meterstand gebruiken we voor uw jaarafrekening.

Geeft u de meterstand niet binnen 4 weken door? Dan maken we een schatting van uw meterstand. Daarbij kijken we naar uw waterverbruik in het verleden. Deze schatting gebruiken wij dan voor uw jaarafrekening.

Wat moet ik doen?

Bent u te laat met doorgeven? Dan hoeft u nu even niets te doen. Wacht tot u de jaarafrekening van ons krijgt. Op de jaarafrekening staat onze schatting van uw meterstand. En het nieuwe termijnbedrag dat u gaat betalen.

Termijnbedrag aanpassen

Vindt u het nieuwe termijnbedrag te hoog of juist te laag? Dan kunt u het aanpassen via Mijn Waternet.

Geef volgend jaar de meterstand op tijd door. Als u de juiste meterstand doorgeeft, betaalt u nooit teveel.

Berrybot Berry, de digitale assistent