Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Klacht indienen

Bent u niet tevreden over onze service? Of is er iets vervelends gebeurd? Dan kunt u een klacht indienen. We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.

Wat kunt u verwachten?

Nadat u uw klacht hebt ingestuurd:

  • Krijgt u binnen 8 werkdagen een reactie.
  • Leggen we u uit wat we met uw klacht gaan doen. 

Klacht per post sturen

Klacht liever per post sturen? Dat kan ook. Kijk op de pagina klacht indienen per post voor het adres.

Klacht online melden

Vul het formulier op deze pagina in. Uw gegevens helpen ons om uw klacht goed te behandelen.

U hebt nog niet alle gegevens goed ingevuld. Controleer uw gegevens hierboven en pas ze aan.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
    *

    Veelgestelde vragen

    Ik ben niet tevreden over de behandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

    Bent u niet tevreden over onze behandeling van uw klacht? Dat vinden we natuurlijk jammer om te horen. We horen graag waarom u niet tevreden bent. En hoe we u misschien toch nog kunnen helpen. Wilt u uw klacht ergens anders kwijt? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman van Amsterdam of de Nationale ombudsman.

    Lees meer

    Welke klachten behandelen wij niet?

    In sommige gevallen kunnen we uw klacht niet behandelen. Bekijk welke situaties dit zijn.
    Lees meer
    Berrybot Berry, de digitale assistent