Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Door een storing bij Vodafone is onze meldkamer momenteel alleen bereikbaar via 020-6082992. Excuses voor het ongemak.

Hoe wilt u uw rekening ontvangen?

Kies hoe u rekeningen van Waternet krijgt: per e-mail of per post. De meeste klanten kiezen voor e-mail.

Rekening per e-mail

Rekening drinkwater per e-mail

Wilt u uw rekening per e-mail of per post? Dat past u zelf aan op Mijn Waternet.

  • U bespaart € 1,50 per rekening en spaart het milieu
  • Snel en veilig betalen met iDEAL, direct vanuit de e-mail
  • 70% van onze klanten kiest al voor rekening per e-mail
Nu instellen
Nu instellen

Aanslag waterschapsbelasting per e-mail

Ontvang een handige e-mail als uw aanslag klaarstaat. Log in met uw DigiD en geef uw e-mailadres door!

  • U mist geen belangrijke post
  • Ontvang een handige herinnering
  • Minder papier is beter voor het milieu
Nu instellen
Nu instellen

Rekening per post

Krijgt u de rekening nu per e-mail? Maar wilt u liever uw rekening in de brievenbus ontvangen? Ook dat regelt u makkelijk zelf.

  • Voor drinkwater gaat u naar Mijn Waternet. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord en stel uw voorkeur in op 'per post'. 
  • Voor de aanslag waterschapsbelasting logt u in met uw DigiD. Kies bij instellingen voor 'per post'.

Waar vind ik mijn rekeningen?

Alle rekeningen vindt u terug op Mijn Waternet. Ook als u uw rekeningen per post krijgt. U bent dus nooit uw rekening kwijt.

Bekijk uw rekeningen op Mijn Waternet

Vragen?

Chatten

Stel uw vraag aan onze digitale assistent. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Start chat
Direct antwoord
Berrybot Berry, de digitale assistent